Oficiální portfolio volnonohého umělce s bláznivou přezdívkou

čtvrtek 16. dubna 2020

, , ,

rok 2014: Projekty blog.cz

Nedlouho poté, co se uskutečnila v roce 2014 soutěž s výrobou šablon pro blogy, mě lidé z blog.cz oslovili, jestli bych nepřipravila návrh vzhledu pro blog k jejich nové soutěži "Miss blog". Znělo to dost blbě a už ani netuším, jak to dopadlo. Ale byla to pocta, dokud jsem nezjistila, že má práce šla vniveč a oni použili úplně jiný návrh od nějakého pravděpodobně random zaměstnance, kterému to frkli na palici jako domácí úkol. To byla zase radost až na strop... Jeho návrh sice byl koukatelný, ale lepší než muj mi nepřišel - stejně jako spoustě mým tehdejším čtenářům. Nevím, mám vám vyprávět, čím vším mě blog kdy naštval? :D Dobrá, návrhy pro "Miss blog" jsem pak předělala na set různých layotů, které jsou volně ke stažení na mém grafo-blogu.






Po předělání se z toho stalo asi 5 verzí jednoduchých designů ale šablona, které jsem pak alespoň publikovala volně ke stažení. Jelikož k Miss blog mi poslali fotky ze Shutterschocku, takže jsem to úplně kamkoli a komukoli dávat logicky nechtěla.




Když už tu mám tuhle blogovou hitparádu, tak přidám sice trochu starší výtvor, ale hodí se zmínit. V roce 2012 jsem se zúčastnila taky soutěže o návrh nového vzhledu blogu "blog.blog.cz"... takže tzv. "Srdce blogu", které funguje jako to místo, kde vám vývojáři píšou omluvy za to, co všechno nefunguje. Zároveň to v té době také fungovalo ještě jako takové komunitní centrum, kde sdíleli rozhovory s blogery, nové objevy apod. Se svým návrhem jsem tenkrát vyhrála i před lidmi, které jsem v té době opravdu bezmezně obdivovala za jejich schopnosti. Tenkrát to pro měl opravdu pořádný kopanec nadšení. Pak mi to všichni zkritizovali a tak. Dneska už se na ten návrh také dívám s odstupem, ale v té době to byl opravdu téměř můj top. Dneska už by to vypadalo úplně jinak... což je dobře, protože to znamená, že od té doby, jsem se někam posunula. Jo a ten kreslený obrázek Standy v menu fakt není moje práce! :D




0 komentářů:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.