Oficiální portfolio volnonohého umělce s bláznivou přezdívkou

čtvrtek 16. dubna 2020

Kdysi dávno vyhlásil blog.cz soutěž o návrhy šablon vzhledů blogů. Když si založíte blog, nabídne vám administrace, že si můžete dát nějaký přednastavený kabát, abyste nepsali na bílé pole. A když byla možnost vytvořit kabát blogu, který by si mohl vybrat automaticky každý nový uživatel, tak to mi mladému opeřenci znělo jako dobrá hudba. Pustila jsem se do díla a vyšlo z toho několik různých návrhů. Dneska si říkám, že už mírně dada... Mochumůrka a Modrá holubice šly nicméně do úzkého výběru, ale šablony se z nich nikdy nerealizovaly, protože celá ta soutěž totálně vyšuměla. Šablony vzhledů na blogy jsou tak už roky stejné a vzhledem k současnému stavu na blog.cz neočekávám změnu ani ve vzdálené budoucnosti.





Pár let předtím (někdy v roce 2010) ostatně tato soutěž proběhla také - do jejího prvního ročníku jsem se vrhla s nadšením, ale pokud si dobře pamatuju, tenkrát jsem to ještě v malíku tolik neměla a hlavně výsledek byl stejný. Pokud si pamatuju, žádné nové šablony se neobjevily, ale už je to dávná minulost, třeba se pletu... Moje výtvory z té doby jsou taková hezká památka na porovnání. Samozřejmě vždycky byly všechny designy funkční.








0 komentářů:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.