Oficiální portfolio volnonohého umělce s bláznivou přezdívkou

středa 15. dubna 2020

, , , , , ,

rok 2012

Technika/formát: Pastelka/A3 | Tužka/A4-A3 | Uhel/A4 | Pero-Fixa/A4 | Aquarell/A4

Více povinností, méně času a taky určitý pocit znudění nad tím co dál nového, když základy už docela umím. Zkoušela jsem tedy alespoň skicy podle živých předloh v divočině. Netrvalo to dlouho a podařilo se mi nakonec i pochopit, proč Picasso není matlal a začala jsem pociťovat větší náklonnost k modernímu umění, což už se jenom mírně zhoršuje. 













Fun fact: Poslední kresba je památeční - skicovala jsem ji v parku za univerzitní budovou, když jsem se neslavně pokoušela probojovat na 1. lékařskou... bylo to hodně naivní, ale nějak mi to v té době nedošlo a dneska toho kupodivu ani nijak nelituju. 

0 komentářů:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.