Oficiální portfolio volnonohého umělce s bláznivou přezdívkou

neděle 19. dubna 2020

roky 2015-2017: Návrhy logotypů

Dřív jsem bývala odvážnější a rozhodla se, že zkusím zpracovat i nějaká loga. Což dopadalo různě, ale nějak člověk začít musel... Když se mě zeptáte dneska, vykulím oči a prohlásím, že neumím a nemám vektor (což není tak docela pravda, protože jsem asi rok pracovala pro AV ČR v Corelu). Nicméně když za mnou přijdou známí, že potřebují něco zbastlit do školního projektu, nebo sobě na web a fakt se jim nechce nikomu platit za malou blbost, ráda se té blbosti ujmu. Takže jsem už kromě návrhů pro foto weby dělala i polepy na fiktivní pivo. Sranda musí být a mě blbosti prostě baví...







Jediný hodně "vážný" projekt bylo logo pro 70. výročí Pedagogické fakulty Jihočeské univerzity - to jsem si řekla, že i v tom Photoshopu zkusím. Dokonce jsem k tomu připravila jednoduchou uživatelskou příručku a samozřejmě ukázky potisků na reklamní předměty. Docela jsem si vyhrála, i když jsem byla absolutně bez nápadů na motiv a nijak geniální fakt není. Nicméně pajda to vyhlásila jako veřejnou soutěž a dodnes není vůbec známé, kdo to vyhrál... takže prostě pajda.  




0 komentářů:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.