Oficiální portfolio volnonohého umělce s bláznivou přezdívkou

neděle 19. dubna 2020

, ,

rok 2017

Technika/formát: Fixa a pastelka A4/A3

Nebyla jsem nijak ráda, ale mezi lety 2015 a 2017 se už klesající frekvence kresby ještě zhoršila. Jediné, co mě nutilo do práce, byla výjimečně tvořená dílka na přání pro známé. Jinak jsem v zásadě ztratila zájem o reprodukování čehokoli. Částečně to bylo vyčerpáním ze studia a částečně nechutí si pořád dokola dokazovat, že umím obkreslit fotku. V takové situaci dávalo smysl začít kreslit vlastní náměty, jenže v tom jsem neměla dost zkušeností a kromě komixu jsem byla s tužkou úplně marná. A jelikož nebyl ani čas se tím nějak více zabývat a začít se učit něco nového, tak jsem prostě nedělala téměř nic.







0 komentářů:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.