Oficiální portfolio volnonohého umělce s bláznivou přezdívkou

čtvrtek 16. dubna 2020

Prohrábla jsem archivy a shrnula všechny práce v oblasti blogového a webového designu, které jsem měla na svědomí. Šlo o různé projekty na různá přání pro různé skupinky i jednotlivce. Část realizovaná, část taky ne. Jde o sbírku zhruba od roku 2012 do roku 2014 (případně 2015). Blogové návrhy se mi obvykle podařilo zrealizovat vždy, protože byly pod mou kontrolou.

Blogové projekty - existovaly různé blogy sdružující více administrátorů s různým zaměřením, ať už to byla třeba právě grafika, nebo taky fandomy, literatura a další. Měla jsem tu čest, že jsem se mohla na pár takových projektech v různé míře podílet (alespoň tou grafikou), protože tyhle blogy měly vždycky velkou základnu čtenářů a práce pak nepřišla vůbec vniveč.






Na přání pro osobní různé blogy - někdo si chtěl založit blog, ale chtěl mít originální vlastní vzhled a to ať už mělo jít o blog osobní nebo spíše k prezentaci apod. Shodou okolností měly všechny trochu knižní ráz a všechny návrhy byly nakonec úspěšně realizované. 









Na přání pro konkrétní blogery - časem se na mě začali obracet různí autoři vedoucí si už leta letoucí svůj blog podobně jako tenkrát já o všem možném, co je bavilo a čím se zabývali. Tvořit s nimi bylo skvělé, protože jste věděli, že se bude váš výtvor opravdu používat, bude na míru a spousta lidí ho může díky stabilní návštěvnosti těhle větších zaběhnutých blogů ocenit. Prostě smysluplná práce pro lidi...








Další návrhy, které stojí za zmínku - první dva jsou na přání pro konkrétní blogery z nichž první se nevyužil vůbec a druhý jsem později upravila tak, aby mohl být poskytnutý volně ke stažení (takže tohle je jeho druhá verze). Zbylé tyhle dva kousky mi zůstaly ve složkách nevyužité, zkoušela jsem si na nich různé typy rozvržení stránky, oba dva samozřejmě rozběhnuté, ale obávám se, že jsem se nikdy nedokopala dát je ke stažení.






A na závěr web design - nevím o tom, že by nějaký byl použitý, ale alespoň jsem já měla chvíli nějaké kreativní vyžití v době, kdy jsem třeba v jiných částech tvorby dost stagnovala.







0 komentářů:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.