Oficiální portfolio volnonohého umělce s bláznivou přezdívkou

středa 15. dubna 2020

, , , , ,

rok 2009

Technika/formát: Tužka/A4 | Pastelka-Tužka/A4 | Pastelka/A4

Rok 2009 byl pro mě přelomový, protože jsem po celých těch měsících čmárání koní všemi možnými způsoby měla najednou pocit, že se začínají opravdu podezřele podobat své předloze. Chlupy začínaly vypadat... jako chlupy. Žíly magicky vystupovaly z papíru a já pocítila jistotu v tom, co dělám. Netrvalo to překvapivě ani moc dlouho, když to vidím takhle z retrospektivy. A bylo to fascinující. Pořád jsem stejně jako dnes jsem často vyvedla na papír nějaký solidní omyl, ale už jsem měla dost kuráže dovolit rodičům ty lepší věci pověsit u nás doma na zeď. Což věřte nebo ne, byl krok velký, protože svá díla jsem si nevěsila nikdy ani ve vlastním pokoji.























***




Pomalu jsem kromě koní začala zase kreslit i jiné věci a pokoušela se pomalu kreslit zpaměti a vymýšlet si postavy, což mi nejde moc dodnes. A taky jsem pomalovala zeď v pokoji mém i bratrovo, což byl můj tajný sen, ale potřebovala jsem mít pocit, že jsem do něj trochu dozrála. Následně to rozpoutalo krapet malovací šílenství a v následujících letech jsem malovala nejen já sama pár dalších zdí (třeba ve vlastní škole...), ale i inspirovala jiné lidi k témuž.

0 komentářů:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.