Oficiální portfolio volnonohého umělce s bláznivou přezdívkou

středa 15. dubna 2020

, , , , ,

rok 2008

Technika/formát: Pastelky/A5 | Tuš/A4 | Křída/A4-A3 | Uhel/A4

V kresbě jsem se zvolna zlepšovala hlavně díky množství času, který jsem jí mohla jako školák věnovat, a počtu papírů, které jsem počmárala. Původně jsem měla jeden památníček (do kterého jsem si kreslila jen já...) a najednou z toho bylo několik velkých bloků. Začala jsem taky šíleně hromadit všechny možné sady pastelek, pastelů, uhlů a tužek. A aby bylo co kreslit, skupovala jsem v trafice časopisy o domácích mazlíčcích, takže velká část tvorby byli koně nebo psi. Většina výsledků z tohodle "explozivního" období je dneska už dávno roztrhaná, ale ty první slušné vlaštovky si pořád schovávám v krabici.















0 komentářů:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.