Oficiální portfolio volnonohého umělce s bláznivou přezdívkou

neděle 19. dubna 2020

V kuloárech se tehdá rozkřiklo, že Přídovědecká fakulta hledá nějaké návrhy na trička, protože jim ty plánované jaksi selhaly na tom, že byly poněkud hnusné... Jelikož trička naší fakulty byly obvykle jednak pěkné a druhak je fakt všichni nosili, byla to výzva jak se patří. Nahrnula jsem se do toho s heslem "kdo to nezkusí, nic neztratí" a vymyslela něco v jiném stylu než obvykle. Spolužákům se to teda náramně líbilo (alespoň ten s nápisem "dělám vědu", ten s petriskama nepochopili a ten třetí jsem radši nikam nedávala...). Bohužel zástupci fakulty už tak nadšení nebyli s tím, že oni ty trička pak musí dávat zahraničním delegacím a on by to nikdo nepochopil. A jelikož jsem do té doby už nestihla nakreslit žádné hezké zvířátko, které by pochopil každý, tak z toho zas nic nebylo. Ale pořád si říkám - co kdyby se ty trika fakt vyrobily? :D






Kde se pro to vlastně vzal elán? V rámci soutěže na deviantartu v roce 2012 jsem vytvořila návrh potisku na tričko pod heslem "Best quote" - použila jsem svůj vlastní citát, photoshop a mrkev byla na světě. Dodnes mám chuť to nechat skutečně na něco potisknout. Takže proč nezkusit nějakou šílenost znova?


0 komentářů:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.