Oficiální portfolio volnonohého umělce s bláznivou přezdívkou

středa 15. dubna 2020

V roce 2010 a pak ještě ve větším v roce 2012 jsem pomáhala se vznikem 2 publikací pod hlavičkou Bílinské přírodovědné společnosti. V druhé várce šlo o celkem 128 velkoformátových fotografií minerálů, hornin... + 1 fotografie českých granátů na titulní stranu. Vše precizně ořezat, přidat pozadí a případně provést korekturu barev. Byla to práce na etapy kde se asi 2 měsíce všelijak přeposílali balíky rarů a následné úpravy, do toho jsem se pokoušela nějak studovat první ročník bakaláře - škola mi značně brala čas na práci.









Přidávám jen pár ukázek, všechny fotografie byly upraveny do stejné podoby. První kniha jest Jiří Svejkovský - "Geologie Podbořanska". Druhá kniha je fotek vyloženě plná, a pokud by vás zajímala, tak hledejte: Jíří Svejkovský, Zdeněk Dvořák, Roman Gramblička a Karel Mach - "Minerály Bílinska". V případě zájmu o její výtisk se nemusíte bát kontaktovat autory (nebo mě - přepojím vás :) ...). Jinak fotografie samosebou patří svým právoplatným autorům, takže vůbec nedoporučuju si je jakkoli pujčovat, ale to snad zmiňovat nemusím.
Ten samý rok jsem ještě vypomáhala s už jen velice drobnými grafickými úpravami podoby maleb a kreseb do publikace "Bořeň očima geologa" od Karla Macha a Prokopa Závady. Nicméně i to málo se stalo docela hezkým přínosem. A pomohla jsem ještě s jedním krásným vltavínem do odborného článku.


0 komentářů:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.