Oficiální portfolio volnonohého umělce s bláznivou přezdívkou

středa 15. dubna 2020

,

rok 2011: Typografie

Šlo o takové umělecké vyžití v rámci Typografické soutěže na blogu "layfor". Dneska už bohužel neběží a nutno podotknout, že skončil krátce právě po Typografické soutěži. Byl to jeden z nejlepších zdrojů v té době naprosto odzbrojujících minimalistických i velmi složitých designů pro blogy na blog.cz spravovaný partou nadaných kreativních nadšenců. 
Do dvou kol soutěže jsem vytvořila a odeslala výtvory pod pracovním názvem Pipe a Pan Píp (Mr. Beep). V rámci toho vzniklo ale i několik dalších ať už humorných, nebo více seriozních prací na téma typografie, které jsem přihodila alespoň sem. Soutěž jsem vyhrála a dodnes je to pro mě ceněná trofej - ostatně nemusela jsem si ani posílat hlasy, lidem se to opravdu líbilo... :D













0 komentářů:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.